Beste lezers,
Vrijdag 19 juni kwamen circa 100 kindjes van 'de Uilenpoort' naar de Volkstuin om te zien en af en toe ook proeven, hoe alles groeit en bloeit. Leerzaam en gezellig. Wat een enthousiasme en wat keurig ging alles via de paadjes, dus niet alleen hulde aan onze kleine bezoekers, maar zeker ook aan de begeleiding. Ons bestuurslid Jan Vermeer had geruime tijd geleden al rekening gehouden met het bezoek en 100 'Afrikaantjes' gezaaid die er nu keurig op stonden en dus kon ieder kindje een plantje meekrijgen. Dat bleek logistiek nog wel een uitdaging, maar gelukkig bleek er een vader te zijn met de oplossing en werd uiteindelijk alles keurig bij school afgeleverd. Wij als bestuur werden verrast met een prachtige 'bedankcollage' waar we blij en vrolijk van werden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke groet, namens het bestuur,
Marianne van Riel
