Tijdens de bedankavond voor de vrijwilligers van Zonnebloem Baarle op 19 juni werd Ria vd Brandt in het zonnetje gezet.

Zij kreeg een bloemenbon aangeboden.

Zij was vijf jaar vrijwilliger. Hartelijk dank voor al je werk voor Zonnebloem Baarle in Ulicoten.