Afgelopen dinsdag 16 juni hebben we onder heerlijke temperaturen ons 50+ toernooi gehouden. Het thema was dit jaar (hoe kan het ook anders) het WK.
Versierd met Hollandse en Belgische vlaggen, een oranje tompouce bij de koffie en als prijs een oranje borrel.
Een sportieve maar vooral ook een gezellige dag waar om de punten werd gestreden. En het waren mooie wedstrijden.
In de ochtend werden de deelnemers ontvangen met een kop koffie en traktatie, ’s middags was er voor een heerlijke lunch gezorgd en als afsluiting ijs met aardbeien en slagroom. We kijken terug op een zeer gezellig, geslaagd toernooi.
Met dank aan: Jac, die het schema in elkaar heeft gezet, Wendy voor het verzorgen van de lunch.
We hopen volgend jaar weer iedereen te kunnen verwelkomen.
TC Ulicoten
