Naar een zeer goede traditie organiseerde Erwin O. 'onze' midweek voor WV Tourmalet.
Aan enthousiasme nooit gebrek. In no-time had zich een zeer enthousiaste groep van 16 renners/rensters gemeld.
Al vroeg in het jaar neemt Erwin het initiatief: een hotel in Wolfheze werd de uitvalsbasis, drie mooie en toch redelijk uitdagende routes werden samengesteld, De bus van Horta was weer beschikbaar voor fietsen en bagage en zelfs de auto- en kamerindeling was dik in orde. Sommigen (Cees en Erwin) hebben zelfs zo genoten zodat er nog lang over gesproken zal worden!
Dag 1: 85 km naar het westen met wel wat hoogtemetertjes met mooie pauze in het wielercafé met wielergeschiedenis in Amerongen.
Dag 2: met een mooie verrassing in het idyllische kleinste dorpje van Nederland (Bronkhorst). Gerard en Wietse brachten ons een bezoek; merci jongens! 125 km inclusief de Postbank. Velen hebben het gevoeld.
Dag 3: deze 115 km, met meer hoogtemeters, langs radio Kootwijk, maar iets glooiender parcours, werd door velen iets beter verteerd.
Al bij al een pracht 3-daagse; samen gefietst, pijn geleden, genoten, gegeten, pint gepakt, gelachen, gezelligheid.
Chapeau aan de 70+'ers Harrie en Rene.
Op naar volgend jaar\. ..
En oprechte dank aan Erwin en Jolanda. Top top top geregeld.
www.tourmalet.nl
